Reklamacije i prigovori

Obratite nam se i Vašu ćemo reklamaciju rešiti u najkraćem mogućem roku.
Ukoliko ustanovite, prilikom prijema pošiljke, da je proizvod koji ste dobili neodgovarajući ili njime niste zadovoljni, molimo Vas da nas kontaktirate i sledite navedene korake:

  1. Slanjem popunjenog obrasca i fotografija proizvoda na email: prodaja@bestbuyshop.rs
    Obrazac za podnošenje reklamacije – LINK ZA DOWNLOAD
  2. Putem online obrasca:

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

    Firma Best Buy Shop vrši arhiviranje primljenih reklamacija i dužna je da ih čuva dve godine od dana podnošenja reklamacije.
    Firma Best Buy Shop izjavljuje da će u svemu poštovati odredbe člana 56 Zakona o zaštiti potrošača koji se odnosi na reklamacije i način rešavanja reklamacija.

    Rok za reklamaciju je 48h od momenta prijema paketa.

    Poslaćemo Vam potvrdu prijema reklamacije i, na osnovu Vašeg opisa reklamacije, informaciju o tome:

    • Da li je moguće proizvod zameniti za novi
    • Da li je moguće vratiti novac
    • Da li je proizvod potrebno poslati u ovlašćeni servis.

    U slučajevima kada se proizvod može zameniti za novi i kada se za proizvod može vratiti novac, na Vašu adresu šaljemo dostavnu službu koja prikuplja reklamirani proizvod i vraća je do našeg magacina. Kad proizvod stigne u magacin, šaljemo Vam obaveštenje o povratu novaca ili slanju zamenskog proizvoda.

    Povrat novca/zamena za novi proizvod biće odrađena u roku 2-3 dana, a najkasnije nakon 15 dana. U suprotnom nas kontaktirajte putem telefona 065-2378289 ili putem e-maila: prodaja@bestbuyshop.rs

    U slučaju da je proizvod potrebno poslati u ovlašćeni servis, poslaćemo Vam sve podatke ovlašćenog servisa.

    Ako je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te Vas u tom slučaju molimo da pošiljku ne preuzimate.
    Molimo Vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku proverili stanje pošiljke i poslali novu.

    Best Buy Shop posluje isključivo u skladu sa zakonima Republike Srbije i poštuje prava svojih kupaca. Ukoliko ste u bilo kakvoj nedoumici u vezi ispravnosti robe, slobodno nas kontaktirajte i dobićete konkretna uputstva kako da ostvarite reklamaciju.

    Ukoliko tokom instalacije ili prvog puštanja u rad utvrdite da je proizvod neispravan, potrebno je da nas odmah obavestite, tako sto ćete nas kontaktirati putem telefona ili nam poslati email sa opisom problema, pratećim fotografijama proizvoda koji Vam je dostavljen i Vašim kontaktom.

    Ubeđeni smo da ćemo na obostrano zadovoljstvo rešiti Vašu reklamaciju.

    Reklamacije na oštećenja u transportu

    Veoma je važno da sva oštećenja u transportu, vidjliva na pakovanju proizvoda odmah prijavite kuriru koji vam isporuči robu. Svako oštećenje paketa pri transportu, nedostajanje nekih delova i eventualnu neispravnost nekog proizvoda kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe.

    Ukoliko uočite oštećenje paketa:

    • Nemojte potpisati prijem pošiljke
    • Zamolite kurira da sačeka dok proverite da li je oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda ili gubitak delova. Ukoliko proizvod nije oštećen, i svi delovi su na broju, potpišite prijem pošiljke
    • Ukoliko deluje da je proizvod oštećen (ili da nedostaju delovi), definitvno odbijte prijem pošiljke, i javite se nama, radi utvrđivanja daljih koraka kako biste dobili ispravan, neoštećen proizvod
    • Ukoliko ste ipak primili pošiljku, a kasnije ste zaključili da je došlo do oštećenja u transportu
      • Obavezno sačuvajte originalnu ambalažu, u kojoj vam je pošiljka isporučena
      • Molimo da slikate oštećenu ambalažu i proizvod, i sliku pošaljete na prodaja@bestbuyshop.rs

    Reklamacije ne važe u slučaju nepravilnog rukovanja od strane kupca.

    !!! ZA SVAKI PROIZVOD VAŽI ZAKONOM ZAGARANTOVANA GARANCIJA !!!
    (pod uslovima pravilnog čuvanja i rukovanja kupljenog proizvoda)

    Trebate zaštititi svoju robu od štetnih uticaja. Misli se prvenstveno na uticaje različitih vremenskih uslova ili nepravilne upotrebe.

    Prava potrošača vezana za prodavca proizlaze iz Zakona o zaštiti potrošača „Sl. glasnik RS“, br. 73/2010 kao i ih zakona koja važe u EU a koji će biti sadržani u novim izmenama i dopunama Zakona o zaštiti potrošača 2014 godine.

    Lične podatke treba koristiti u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti „Službeni glasnik RS“ br. 97/2008, 104/2009, 68/2012 – Odluka ustavnog suda 107/2012 statuta korišćenim jedino u svrhe poslovanja između prodavca i kupca, i neće biti prosleđeni trećoj strani (s izuzetkom osoba koje vrše prevoz robe).

    Call Now Button